تمرینات مختلف بدنسازی

26 ویدیو

مدت دوره: 2 ساعت و 40 دقیقه

تمرینات ورزشی پیشرفته - قسمت اول

00:05:18

قیمت ویدیو: 600 تومان

در این ویدیو قصد داریم چند تمرین ورزشی پیشرفته را به شما علاقه‌مندان آموزش دهیم. اگر تمرین کردن به صورت ایستاده برای شما مشکل است، می‌توانید حرکات را بر روی یک صندلی انجام دهید، اما دقت کنید که تأثیر حرکات نشسته به اندازه حرکات ایستاده نیست. در این تمرینات بدون نیاز به تجهیزات خاص، تنها برای سخت‌تر کردن حرکات از دو بطری کوچک آب به عنوان وزنه استفاده می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

نمایش سریالی ویدیو:

دوره های مشابه:

کار با تردمیل

کار با تردمیل

تعداد ویدئو: 12

در دوره ویدیویی «کار با تردمیل» با ما همراه باشید. برای انتخاب یک تردمیل مناسب باید به اشخاصی مراجعه کنید که علاوه بر تجارب بالا در زمینه کار با دستگاه‌های مختلف، بتوانند به خوبی سرویس‌دهی کنند. شما باید قبل از خرید یک تردمیل، ظاهر آن را در محیط خانه خود تصور کرده و علاوه بر راه رفتن بر روی دستگاه مورد نظر، با متخصص Fitness صحبت کنید تا وی بتواند شما را راهنمایی کند. همواره باید تردمیلی را انتخاب کنید که از گارانتی شرکتی مناسبی برخوردار باشد. به مکانی بروید که متخصصان آن شخصا تحویل و نصب را بر عهده می‌گیرند. تمرینات خود را با برنامه خاصی بر روی تردمیل اجرا کنید. به مرور زمان قادر خواهید بود از حالت قدم زدن معمولی به آهسته دویدن تغییر حالت دهید. برای هفته اول دوره‌های 5 دقیقه‌ای از تمرین را به 4 دقیقه قدم‌زنی و آهسته دویدن در 1 دقیقه تقسیم کنید. تردمیل همواره یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به افزایش توان جسمانی و سلامت قلبی عروقی به شمار می‌رود. انجام تمریناتی بین 4 الی 15 دقیقه به شما کمک می‌کند تا ورزشی یکنواخت را به دنبال داشته باشید. به منظور شروع و گرم کردن بدن در 15 دقیقه اول، سرعت تردمیل را بر روی 2 مایل در ساعت یا کمتر قرار دهید. در فاز دوم شیب تردمیل را بر روی 4 و سرعت آن را بین 2 و 2,5 قرار دهید. برای انجام تمرین پیشرفته متناوب (اینتروال) به منظور سلامتی قلب و عروق، بر روی تردمیل رفته و شروع معمولی در حالت دستی داشته باشید. سرعت تردمیل را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید و به آرامی قدم بزنید. برای گرم کردن عضلات پا، هر دقیقه سرعت را افزایش داده و دست‌ها را به صورت منظم حرکت دهید. بعد از گرم کردن بدن بر روی زمین بایستید و حرکات کششی مناسبی را انجام دهید. سریع‌ترین راه برای سوزاندن چربی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، استفاده از تمرین انفجاری بر روی تردمیل است. سرعت تردمیل را بر روی بیشترین حد ممکن بگذارید و به مدت 10 ثانیه بر روی دستگاه بدوید. همچنین می‌توانید با تغییر شیب تردمیل مهارت خود را در زمان انجام این حرکت افزایش دهید. با اتمام 10 ثانیه اول کمی استراحت کنید، نفس بگیرید و مجددا این تکنیک را انجام دهید. تمرینات انفجاری منظمی را در نظر بگیرید، به شکل مناسب بدوید و همواره از کفش ورزشی مناسب استفاده کنید. بالا آوردن پشت ران و دویدن با بیشترین حد توان، نتیجه بهتری را در چربی سوزی به همراه خواهد داشت. در ادامه شما را به تماشای ویدیوهای این دوره دعوت می‌کنیم.

آموزش تی آر ایکس

آموزش تی آر ایکس

تعداد ویدئو: 25

در دوره ویدیوی «آموزش تی آر ایکس» با ما همراه باشید. تی آر ایکس "Total Resistance Exercise"، یک فرم متمرکز از آموزش تعلیق است که از وزن بدن برای ایجاد قدرت، تعادل، انعطاف‌پذیری و ثبات به طور همزمان استفاده می‌کند. هیچ گونه کشی در این وسیله ورزشی بکار نرفته و بسیار محکم و مقاوم است. فرد با آویزان شدن از آن و با وزن بدن خود، می‌تواند هرگونه حرکات و تمرینات کامل آمادگی جسمانی را بدون خطر انجام دهد. حامیان آموزش TRX ادعا می‌کنند که این دستگاه می‌تواند تحرک و ثبات را بهبود بخشد، نتایج بهتر متابولیک را افزایش دهد و از شل شدن عضلات و ماهیچه‌ها جلوگیری کند. طراح و سازنده دستگاه ورزشی TRX رندی هِتریک "Randy Hetrick" نام دارد. وی 19 اکتبر 1967 در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. رندی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در سال 1987، 14 سال به عنوان کاپیتان نیروی دریایی به سراسر جهان سفر کرد. او در حرفه خود به عنوان یک کاپیتان عملیاتی واحدهای SEAL نخبگان، پیشرفت کرد و در آنجا به دنبال روش‌هایی برای حفظ وضعیت جسمانی در طول ماموریت‌های سخت و غیرممکن بود. از آنجایی که تمرینات طاقت‌‌فرسای نیروی دریایی به عنوان یکی از سخت‌ترین کارهای فیزیکی در دنیا شناخته شده است، آن‌ها همیشه باید از نظر آمادگی جسمانی در اوج باشند و به دلیل محدودیت مکان و عدم تجهیزات کافی در روی کشتی یا زیردریایی نمی‌توانند به خوبی تمرین کنند. همین مسئله رندی هتریک را به فکر انداخت تا وسیله‌ای طراحی کند که با هدف تقویت، استقامت، قدرت بدنی، تعادل، انعطاف‌پذیری، سرعت و چابکی در آمادگی جسمانی ارتش و نیروی دریای همراه باشد. کاپیتان عملیات ویژه در شرکت Fitness Anywhere، امکانات نوآورانه‌ای را برای آموزش کنترل وزن و برنامه‌های ورزشی ویژه ارائه می‌دهد که به عنوان سیستم یکپارچه بدن انسان شناخته می‌شود. رندی هتریک می گوید؛ پس از سالها تحقیق جامع و فشرده، TRX با تغییراتی اصلاح و بهتر شد اما قواعد و اصول اولیه آن تغییر نکرد. کمپانی Fitness Everywhere نگاهی جدید به ورزش تناسب اندام دارد و توانسته سیستم حرفه‌ای TRX را به بازار ارائه دهد. این دستگاه به سرعت در سالن‌های ورزشی تیم‌های حرفه‌ای فوتبال، انجمن ملی بسکتبال، NHL (لیگ‌های ملی هاکی) و ... در حال گسترش است. وسایل حرفه‌ای آموزش تی آر ایکس به گونه‌ای ساخته شده که نیاز ماهرترین مربیان دنیا را برآورده می‌کند. شما با استفاده از این وسایل مخصوص قادر خواهید بود در هر مکانی به خوبی تمرین کنید. قلاب بادوام TRX به گونه‌ای طراحی شده که قادر است وزن شما را به خوبی تحمل کند. دستیگره پلاستیکی آن طوری طراحی شده که با وجود عرق دست به سادگی در دست‌هایتان قرار می‌گیرد و خطر لیز خوردن را کاهش می‌دهد. از لنگر و قفل‌های متفاوتی برای استحکام بند در مکان‌های مختلف استفاده شده تا به راحتی بتوانید آموزش ببینید. برای شناسایی حرکات کلیدی و تصحیح اشتباهات رایج در این ورزش، می‌توانید از رویکرد‌های علمی مربیان با تجربه استفاده کنید. در ادامه شما را به تماشای ویدیوهای این دوره آموزشی دعوت می‌کنیم.